سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 توطئه بزرگ علیه شیعیان - پایگاه عشق

توطئه بزرگ علیه شیعیان

جمعه 85 بهمن 6 ساعت 6:43 صبح

سلام بچه ها  حتما امسال شنیدید که با یک سری از رفتارا تو محرم برخورد می کنند از جمله اینکه از استفاده از تمثال ائمه جلوگیری می کنند  که الحمد لله تا حد زیادی موفق بوده ولی یه سری از دوستان خوب ما تا شنیدند که این قضیه رو از رسانه ها اعلام کردند و با این حساب که دستور نظامه شروع کردند به لجبازی و موضع گیری در برابر این اقدام ها . مطلب زیر رو یکی از دوستان من از نت در آورده که با اینکه زیاده ولی به خوندنش می ارزه  این مطلب درباره برنامه های سازمان سیا برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و از هم پاشیدن اتحاد شیعیان است که از طریق کافر و توهم پرست نشان دادن شیعیان افکار عمومی را نسبت به آنها مغشوش کنند ازتون خواهش میکنم یا برای  بقیه دوستان هم بفرستید یا اینکه خودتون بگید چون اینا تا الان این قدر نفوذ پیدا کردند که فقط با درایتمون می تونیم خوب رو از بد تشخیص بدیم همانطور که خواهید خواند اونا حتی در مداحان و سخنرانان و مقاتل ما هم دست بردند وپس توی هر هیئتی و پای منبر هر کسی نشینیم

 

توطئه حساب شده بر ضد تشیع :

متن زیر ترجمه بخشی از مصاحبه دکتر مایکل برانت معاون رئیس سابق سازمان سیا و عضو فعال

 بخش شیعه شناسی است و در کتابی با عنوان "to divide and des olate theoloty a paln "

نیز در آمریکا به چاپ رسیده است که آن را تقدیم خوانندگان هیئتی می کنیم :

عالم اسلام از قرن ها پیش تحت سلطه ی دولت های غربی بوده است گرچه در قرن گذشته اکثر کشور های اسلامی مستقل شده اند اما فرهنگ غرب بر سیاست  تعلیم  و فرهنگ آنها مسلط  بوده است  به وی‍ژه آنکه  نظام سیاسی و اقتصادی این کشورها توسط  ما کنترل شده و می شود . اکثر این کشورها پس از استقلال توجهی به تمدن و فرهنگ اصیل خود نکردند و با همان فرهنگ و نظام وارداتی غرب  جامعه خود را به پیش بردند در سال  1980 که انقلاب اسلامی ایران به وجود امد و به مخالفت با سیاست های ما برخاست ابتدا خیال کردیم که این حرکت نتیجه و انعکاس طبیعی سیاست های  غلط و ناقص و فشار و خفقان شاه ایران بوده است و عناصر مذهبی از خستگی و دلزدگی توده مردم دارند بهره می گیرند و ما می توانیم بعد از برکناری شاه ایران افراد مورد نظر خود را روی کار آوریم و سیاست های خود را تداوم بخشیم  پس از گذشت  دو سه سال اول با گروگان گیری ،‌حادثه طبس و رشد روز افزون انقلاب و آثار آن در کشور های لبنان ، عراق ، کویت ، بحرین و پاکستان ; مقامات بلند پایه ی سیا بر این باور شدند که انقلاب  ایران فقط نتیجه و انعکاس طبیعی سیاستهای شاه نبوده است بلکه عوامل و حقایق  دیگری نیز وجود دارد که محکم ترین آنها یکی جمع بین رهبری سیاسی ایران و مرجعیت مذهبی  است و دیگری شهادت امام حسین (ع) نوه ی پیامبر اسلام  در 1400 سال پیش . که شیعه از قرن ها پیش با اقامه ی عزاداری و ذکر مصیبت با غم و اندوه آن را زنده نگه داشته است همین دو فاز است که شیعه را از بقیه ی جوامع فعالتر و پر جنب و جوش تر ساخته است . در گرد همایی  بزرگ مقامات سیا تصویب شد که برای مطالعه ی اسلام شیعی و برنامه ریزی و کار روی این پروژه شعبه ی جداگانه و مستقلی تاسیس شده با یک بودجه 40 میلیون دلاری پروژه شروع به کار کند .

1.       جمع آوری اطلاعات (collection data)

2.     اهداف کوتاه مدت ( target short term )

تبلیغات علیه شیعه و راه اندازی آشوب های بزرگ شیعه و سنی و ایجاد اختلاف بین انها تا توجه آنها به آمریکا و برنامه هایش نباشد .

3.   اهداف دراز مدت ( target term long )

در مرحله اول محققین و کارشناسان به تمام جهان اعزام شدند ، پایان نامه ی دکترای خود را حول محور های زیر به پایان رساندند :

الف : کدام مناطق جهان شیعه هستند و چه قدر ؟ حالات و روحیات آنها و آداب معاشرت و عقاید آنها و اختلافهایی که با هم دارند چیست ؟

ب : تضاد های داخلی شیعیان را چگونه می توان تحریک کرد ؟

ج : اختلاف بین شیعه و سنی را چگونه می توان دامن زد ؟

دکترمایکل برانت می گوید : بعد از نظرسنجی های اولیه و جمع آوری اطلاعات به مطالب زیر دست پیدا کردیم :

بقیشو اینجا بخون ...

نوشته شده توسط : ممتحنه

با شهدا نجوا کن [ نجوا ]



سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش تبلیغ
صبا ویژن